Tema: Re: sklypo sukelimas - veja
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-26 10:53:45
5 cm juodzemio zolei daugiu nei pakankamai, nereikia lia-lia. Beje zole labai sekmingai auga ir molingoje dirvoje.
O siaip beda yra +- aiski, molis greiciausiai islygintas gabalais ir nevienodai seda. Vienur jis sukrites gana tankiai bus, kitur ziurek sukris ir gausis duobe. Jei dar islygintas molis buvo duobemis, tai dabar palijus po juodzemiu vandens telkiniai o virsuje purus juodzemis - kitaip sakant mini pelkes. Tikekis, kad praejus kazkiek laiko molis ir juodzemis susipluks ir koja nesmegs.

T:)