Tema: Re: Namo pirkimo pradzia
Autorius: erniss
Data: 2011-07-26 11:35:32
Kaimas ir yra :) Kam ko reik. Nuo Vilniaus centro gaunasi apie 15 km.
Bet is tos puses iki centro nuvaziuot zymiai patogiau,negu is kokios
ukmerges plento puses kur nerealus kamsciai ryte/vakare.
Tiesa,dabar kelias i Galgius nekoks,nes isknista viskas tiesiant
vandentiekio vamzdzius, bet tikiuosi po visu knisinejimu atstatys.
O kaimas turi savo privalumu ir trukumu aisku. Is privalumu tai
ramybe,nuosavas kiemas,garazas/pavesine, ramuma ryte/vakare, o is
trukumu diziausias aisku,kad vazinet iki miesto reikia.

Puslapio namai neturi,bet imesiu bent foto,is to ka nufotkinau pries
pirkdamas sau nama.
https://picasaweb.google.com/edirgela/NamasVakarioGatveje