Tema: Re: spintelë dujø skaitikliui
Autorius: Yksas
Data: 2011-07-15 01:11:10
na va, monopolizmas auksciausiame lygyje

"Simonas25"  wrote in message news:ivls6v$dib$1@trimpas.omnitel.net...

Priesh 2 menesius neshiau prashyma LT dujoms prisijungti prie ju dujotiekio.
Per 2 sav. gavau atsakyma, kad duju lauko dezutes ant sklypo ribos
pastatymas kainuos man 2554 lt. ir darbus atliks konkurso budu laimeta
imone... Ta laimeta imone (shilumos shaltinis) per kelias dienas yrenge ta
dezute, bet nuo dezutes iki namo (~6-7m) vamzduko patiesimas man kainuos dar
2200lt + lauko dujotiekio schema.... :|