Tema: Re: spintelė dujų skaitikliui
Autorius: Kurmis
Data: 2011-07-13 20:32:52
panasu kad ir tau atrodo ji perlenkta, tai nori kad paguostumem?
realiai nesusiduriau su dujininkais, bet monopolininku tarifai dazniausiai
buna lempiniai arba "vidurikis visiems vartotojams".
lesto kaip ir apraminti sitais klausimais, bet dujotiekis linksminasi vis
dar.
del detalesniu niuansu galetu kaip kurie newsu biciuliai papasakoti.

Kurmis