Tema: Re: Kiemo vartu automatika
Autorius: Nabletas@Work
Data: 2011-07-13 09:34:56
Jei nori kokybes imk CAME ir vargo nematysi.
5 metai pas mane 0 problemu. Tik pasidariau patobulinima, kad nesiveziot 2
pultetliu (pas mane masinose abiejuose E50 signalizacija) nusipirkau is Alto
imtuva ir prikerkiau prie vartu automatikos vasinos signalizacijos pulteli.
Ir dar visas "smegenis" instaliavau namuose rusi (cia kad vagiukai
nematydami automatikos dezes maziau noretu pavaras pyz**nt). Lauke tik
pavaros ir lempa su radijo dalimi.
Kad is toliau trauktu dar radijo daliai isidejau stiprintuva (tarp kitko
paprasta televizini placiajuosti) tai dabar vartai atsidaro is ~300m.

Geros dienos