Tema: Re: Kiemo vartu automatika
Autorius: dz
Data: 2011-07-12 22:55:03
vakar man dejo, tik atsidarancius i vidu, berods irgi came brando
ryternos vadybinkas  mindaugas 861349892
ryternos grynai darbininkas gediminas 863806282
tiek vienas tiek kitas gali pasiulyt be saskaitos su garantija uz pigiau,
cia pas juos tokia palaiminta nusistovejusi tvarka...pasiulys jie ir pavara
normalia, kad nereiktu po to jiem gryzt per garantini, priderino man irgi
prie garazo vartu pulto liftmasterio