Tema: Re: REQ: buldozerio? Privažiavimo padarymas, Vln, ~70m
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-12 13:00:55
 > Yra variantas ispilti asfalto nuodrozom 120 m ilgio 5m. plocio
 > keliuka.Keliukas vidutiniskai duobetas,krastuose
 > gyvatvores.Kaip reikia paruosti pagrinda?

Projektas su aplinkosauga suderintas yra? Tona asfalto drozliu
aplinkosaugininku ivertinta apie 14 KLt (nu zala gamtai, tersimas
pavojingomis atliekomis). Neseniai firma turejo toki atveji. Teko nuo
keliuko viska vel nurinkt ir vezt utilizavimui. Debilizmas, bet tokie
musu istatymai.....
P.S. Aisku, gali ir neuzsiraut ant gamtosaugos, ypac jei nieks nepaskus.
----------------
Cia kalbama apie debiliskus musu istatymus. O pagal juos, asfalto
drozles - gamtai pavojinga atlieka. O tokias atliekas gali priimti tik
specializuota imone. O jei jau imone yra tam sarase (specializuotu),
tada jau asfalto drozles galima naudot kaip statybine (keliu tiesimui)
medziaga, ir jos jau pasidaro nebe kenskmingos atliekos. Siap kokia
firmele taisanti kelius privalo asfalto atliekas priduot i specializuota
imone. Ir cia jau gaunas, jei GA inspektorius turi proto - nesikabines,
o jei uzsimanys - tai taip isdu**ins, kad maza nepasirodys. Zodziu taip
mes pries korupcija kovojam....

kazislovas rašė:
Ka ten asfalto drozhles ar statybinis lauzhas.
Mano dede Kaune turi sulchiu spaudykla. Susitare su vienu ukininku, kad
obouliu ishspaudas vezh pas ji ant dirbamos zhemes, apars ir bus kaip
trasha.
Pamate aplinkos apsauga ir nubaude ir dar liepe surinkti

http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/698732.333-=(1789456189
"statyba pagal sovietiniu politruku istatymus"