Tema: Re: Buto siltinimas
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-12 15:27:09
o tai jau du skirtinigi dalykai - nori atsisakyti monopolijos - organizuoji viso namo atjungima. Nori tik vienas atsijungti - buk geras padaryk atidalinima is bendro ukio, taip, kad nenukentetu likusieji. Tau priklauo ne tik xx kvadratu buto, bet kaip dalininkuipriklauso ir namo stogas, pamatai, inzinieriniai tinklai ir visa kita. Jie juos keiti, keisk taip, kad kitiems nepakenktu. Lygiai taip pat gali 1 auksto gyventojas pareiksti kad jam px vanduo ir kanalizacija, ir nx per jo buta eina tie vamzdziai. Busi labai laimingas - pagal tavo logika pirmo auskto kaimynas labai teisus nes jam nx reikalingi tie vamzdziai einanti i 2-3-4... aukstus ir tau gyvenanciam virsuje turetu nejaudinti tokie veiksmai. Juk pries monopolija - kauno vandenis - kovoja. .

T:)