Tema: Re: Buto siltinimas
Autorius: Zigmas
Data: 2011-07-08 16:05:02
dar iki to nedaejau, gal blogai parasiau, tipo viskas vyksta, surinkom namo
gyventoju parasus, dabar reikia apsisildyti savo sienas ir tureti faktura
kaip irodyma, bus lengviau atsijungti, sekantis dalykas, turi buti
ekologiskas sildymo budas - elektra, saules energija ir panasiai, jeigu
dujos, bus sunkiau gauti leidima. Pas mane 5 aukste(paskutiniam jau
susitvarke viska. Tai mes su kaimynu is 4 auksto jis irgi nori astsijungti,
as is 3 - cio auksto, susimetem litus, jis viska sutvarkys tipo, turi
pazistamu savivaldybej ir t.t. Manau pasiseke mums, nes jei be pazistamu tai
be sansu turbut.
Nuo liepos 1 dienos kazkas pasikeite i zmogaus nauda.