Tema: Re: del elektros automatuku
Autorius: eMeR
Data: 2011-07-05 16:45:42
Čia aišku kaip kur, nuo namo priklauso ir pan. Bet pvz. pas tėvus, kur
dabar daromas remontas, tai elektros energijos tiekimo sutarty parašyta
berods 3kW. Nieks nedidinta, viryklė dujinė.
Praeitą vasarą sugalvojau nueit į VST (tada dar buvo nesujungta) ir
civilizuotai pasidomėt apie įvado galios didinimą. Ten sėdėjęs dėdulė
labai nustebo mano norais ir net iš pradžių nelabai suprato ko noriu.
Kai visgi išsiaiškinom - patarė nevargt ir tiesiog pasidaryt taip kaip
reikia... proto ribose. Kai paklausiau o kas jei kas nors užtiks
laiptinėj didesnio galingumo automatukus nei priklauso, retoriškai
paklausė - o kas tikrins? Taigi išvada: darant su protu (čia matyt tas
atvejis kur minėjo Evaldas - kad neiškept namo/laiptinės įvadinių
kabelių, niekam neužkliūsi ir ramiai gyvensi. O jei vistik labai norėsi
pasididint oficilaiai, tai gali paaiškėt, kad reiks pasikeist įvadinį
kabelį nuo pastotės iki namo...

R.