Tema: Re: del elektros automatuku
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-05 12:46:44
kiek kartu metuose prireikia krapstyti rozeteje ir kiek tai uztrunka?
Is savo asmenines patirties (buitinis vartotojas) - 90 atveju noras ka nors chimicinti kyla paciame skydelyje, del ko noras yra atjungti visa ivada (pergrupuoti, papildoma laiko rele, naujas kabelis/pajungimas ir pan). Jau irengtose rozetese krapstytis dazniausiai nei noro nei poreikio nera arba jos veikia arba keiti (bet paprastai veikia ilgai)

T:)