Tema: Re: Krovinio vaztarastis - malkos
Autorius: svyt
Data: 2011-07-14 16:26:38
kad blanku kaip ir nereikia, kompu atsispausdini, surasai kad vezi is jono
petrui su visais rekvizitais ir to pakanka, pavarto ta popieriu, paziuri
pagal galimybes ar sutampa kiekiai, viena kart prisikabino del 20 litu
vertes prekes kad viena per daug, tipo praleido, o ta popieriu (krovinio
vaztarastis) nuvezes ismeti, nes jis niekur neregistruojamas.

--
vyt/ /