Tema: Re: Krovinio vaztarastis - malkos
Autorius: KG
Data: 2011-06-27 08:42:32
Is to ka parasei, tai greiciausiai turejai turet dokumentus
Bet viska nulemia turis - iki 3 m3 nereikia dokumentu, virs - reikia
Bet jeigu tuos berzinius rastelius miske butum supjoves i kalades, jokiu
dokumentu nereikia

Visas detales rasi cia
http://www.google.lt/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCYQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.girininkija.lt%2Fmedia%2FFile%2Fdokumentai%2Fapvalios_med.doc&rct=j&q=medienos%20ve%C5%BEimo%20taisykl%C4%97s&ei=FxcITsSlC5HJswa7jNnIDA&usg=AFQjCNEuEwkpKRq0CoELBsqt4o2O3BwZWA&sig2=vi6meXMD8VUDtFgcFsY2Ow&cad=rja

kg