Tema: Re: Kabinimas ant tinkuoto fasado
Autorius: S
Data: 2011-06-29 18:56:13
Mano visa beda, kad lietvamzdziu laikikliai ranku darbo chaltura ir jie
tvirtinasi is vidaus su paprastu varztu - jokio varzto su galvute negaliu
ten isukti, nes nebetelpa lietvamzdis.
O varztu pasirinkimas su paprasta kryzmine galvute gana sudetingas - buna
spec ilgio, bet atitinkamai ir vartai nuo ilgio storeja ir galvutes dideja.
Surizikuosiu dedi kaiscius i polistirola, bus kaip bus, dabar daug kas taip
deda ;-)

Lietvamdziai i saules puse, tikiuosi ziema jei ir bus ledo, gal jis istirps,
lietvamzdziai skardiniai, tamsiai rudi. Na ir dar juos iremsiu i atrama, nes
yra galimybe ten, kur jie sueina po zememis.