Tema: Re: Kabinimas ant tinkuoto fasado
Autorius: Gedas B
Data: 2011-06-29 12:57:43
As nusipirkau sraigtu kokiu 40 cm ilgio ir sukau lietvamdzius su jais I duju
silikato blokus tiesiai, tam tarpe 20 cm min vatos.
Tai laiko kolkas super. Vienas lietvamzdis pavasari buvo pilnas ledo, nes
stogas silo ir tirpo o lietvamzdyje siaures pusej salo, tai 9 metrai ledo
stulpas buvo.
Jau maniau kad dabar tai tikrai nulinks viskas - bet laiko puikiai...
Aisku salcio tilteliai yra. bet ka cia jau bepadarysi mandriau...

ps. nesiulykit sildymo kabeliu, tema ne apie tai... :)

"S"  wrote in message news:iuelb2$9v6$1@trimpas.omnitel.net...

Man sriegis netinka, nes lietvamzdziu tvirtinimas padarytas su skardelemis,
o ten is vidaus paprastas kryzminis varztas tik telpa...