Tema: Re: Kaimyno sklypo lygio pakelimas
Autorius: bbb
Data: 2011-06-28 23:15:18
STR 2.02.09:2005
VIENBUČIAI IR DVIBUČIAI GYVENAMIEJI PASTATAI

9.5 PUNKTAS
......Jei sklypas yra teritorijoje, kurioje:
9.5.1. yra komunalinis ar vietinis lietaus nuotakynas, paviršinės nuotekos
iš sklypo turi būti nuvedamos į šį nuotakyną nuotekų išleistuvu (-ais)
[6.2.25]. Sklypo viduje paviršinės nuotekos nuvedamos į išleistuvą sklypo
lietaus nuotakynu ar sklypo reljefo paviršiumi, latakais ir pan. [6.3.3];
9.5.2. nėra komunalinio ar vietinio lietaus nuotakyno, paviršinės nuotekos
iš sklypo turi būti nuvedamos pagal statinio projektavimo sąlygų sąvade
[6.2.2] nurodytus reikalavimus (į griovius, kanalus arba reljefo paviršiumi
į atvirus vandens telkinius ir pan.) [6.3.3]. Draudžiama nuvesti paviršines
nuotekas reljefo paviršiumi į gretimus sklypus;