Tema: Re: Kaimyno sklypo lygio pakelimas
Autorius: AurimasB
Data: 2011-06-28 19:46:26
na lietaus vandens kaimynas negali nuvest i tavo sklypa, cia faktas, itatymai tai yra, nepamenu dabar kur esu skaite, str`e kazkokiam :?

o seip darys projekta, planiravimas ten turi but parodytas, gal pirma nueit i savivaldybe pas atititnkama zmogu pakalbet, arba net parasyt rastu prasyma, kad derinant projekta atkreiptu demesi i sita vieta, ir ar nepazeidzia tavo tesiu uzklaust.