Tema: Re: murijimo technologija
Autorius: S
Data: 2011-06-23 16:20:33
Pacio blokelio varza mazesne, siules cia ne prie ko.
Del to, kad jo ertmiu isdestymas kiek kitoks, atstumas salciu keliauti per
blokeli kitoks.
Va trumpas blokelis:
http://www.rokukeramika.lt/default.asp?uniid=25&act=v&f1=587&f2=591, jo
varza 1.4,
o va didelis:
http://www.rokukeramika.lt/default.asp?uniid=26&act=v&f1=587&f2=591, jo
varza 0.86,
tiesa ten paveiksliukas sumaisytas.
Skambinau kazkada i keramika, jie tai patys patvirtino, kad taip jau yra.