Tema: Re: murijimo technologija
Autorius: S
Data: 2011-06-23 11:31:17
Keramikos varza apie 1-1,5 (cia 25cm storio), aisku ji sumazeja del murinimo
misinio, kurio varza beveik nuline, bet bendra sienos varza vistiek islieka
ne 0.
O keraminiu plytu varza tikrai mazesne uz blokeliu.
Jei desis polistirolis, tai papildomas varzos vienetukas deka blokeliu visai
ne pro sali.