Tema: Re: lietuviska prabanga
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-06-14 21:10:57
On 2011.06.14 07:24 AM, KEdas wrote:

> Šiaip tai brangoka fontano priežiūra, jei lyginti su VISŲ Vilniaus
> fontanų priežiūrai 2011 metais skirta suma :)
> Priemonės pavadinimas 	Skirta 2009 metais 	Skirta 2010 metais 	Skola
> 2010 12 31 (skola(+), avansas (-)) 	*Viso numatoma skirti 2011
> savivaldybės lėšų*
> Fontanų priežiūra 	259,8 	159,4 	2,9 	*43,5*

O tai kiek Vilniuj veikiančių savivaldybės fontanų beliko? Gal dar
mažiau nei 43, tai už vieną brangiau nei 1000 išeina. Praeitą vasarą
buvau, tai labai tragiškai miestas atrodė su išjunginėtais fontanais,
lyginant su užpraeita vasara. Na suprantu krizė bla bla, galim ir
katakombose pagyventi. Bet kažkas skelbė, jog krizė baigėsi :/, o pinigų
dar 3-4 kartus sumažino, tai nežinau ką ten dar pritaupys.