Tema: Re: lietuviska prabanga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-14 07:46:28
Sharkius Wrote:

> "Ginthus" <kaireikstaiirparasysiu@gmail.com> wrote in message
>
> O koki tu versla supranti?

Na, pas artimus kaimynus dar yra kriminalinis viarslas. Tolimi musu kaimynai turi tikra versla. Toloka mums iki ju. Mums ten verslauti sudetinga, o ir jie cia kojos nekiisa. Taigi tenka verstis agurku verslu. Mano manymu tai yra visiskai normalus verslas, negu vaziuoti pas tolimus kaimynus ir ten gyventi is pasalpu.

Keista tik tai, kad "bajoru" investuotojai dar nebankrutave.

Ir del "prestizinio" rajono as labai abejoju. Prestizines okupanto Leinino premijos Lazdynai turi didesnes erdves ir gerersne infrastruktura. Ir fontanu ten ko gero yra daugiau. Idomu ar kam nors rupi ten esantys fontamai. Gerai cia vienas pasake "lietuvis ir Afrikoje lietuvis". O juk buvo laikai, okupacijos aisku, kai lietuviai buvo laikomi "arijais" ir patys lietuviai tai deklaravo.
---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/