Tema: Re: duru vieta pereinamame kambaryje
Autorius: S54
Data: 2011-06-14 15:33:41
tai sakai  kad "isnaudoti plota" vaiksciojimo takui yra geris ?
tai dar padarom isilgine pertvara ir 100 proc ploto isnaudosim praejimui,
bus gerai ?

"Pi."  wrote in message news:it77p2$dre$1@trimpas.omnitel.net...

mano galva, jei bus variantas 2, tai bus daugiau neisnaudoto ploto.. prie to
mazo sienos galabiuko iki duru nieko nepades.. uz duru irgi jau nelabai..
prie galines sieno pastatysi lentynas.. bet dar nuo lentynu iki duru
metras.. nenaudojamo ploto..
0.5 metro arciau vaiksciot.. idomu kiek kartu per diena ten bus vaikstoma..?
3 variantu.. ir galine siena gali isnaudot.. ir ta siena kur duris visus 2
metrus lentynu..