Tema: Re: duru vieta pereinamame kambaryje
Autorius: Pi.
Data: 2011-06-14 13:20:19
pas mane namie panasi situacija.. tik duris i kiema 3 variantas.. ir katilas
prie ilgosios sienos, o ne prie trumpos..  vaiksciojimo trajektorija
nesukelia jokiu nepatogumu:) o katilinej atsirana ka pastatyt.. tai
boileri.. tai issipletimo inda.. tai ziurek dar kokius vandens filtrus.. o
siaip tai man kiek keistas klausimas.. jam gyvent reiks:) tai ir planuotis
turi taip kaip jam atrodo geriau, patogiau.. zinant savo poreikius ,
yprocius ir pan.. o katilinej nera lango? dar paaiskes, kad galinej sienoj
yra langas..  zodziu daug nezinomuju..