Tema: Re: rekomendaciju del tapetu klijuotoju
Autorius: apu
Data: 2011-06-14 09:51:44
sori, kad neispleciau ir nepaaiskinau savoku: "nuplesk ir klijuok" (turejau
omeny, kad sienos buvo paruostos ir jos lygios) beigi paruost nereikia (cia
turejau omeny glaistyt nereikia).

gruntuot tai paliubomu reikia. nu be to, parasiau meistrai patys ivertintu
situacija. o cia daba fleiminat, vietoj to kad patys i tema taikyt - prasiau
gi rekomendaciju meistrams, o ne vertinti mano zinias, kaip tapetus klijuot.
Jei tureciau pakankamai ziniu ir laiko, pats pasidaryciau ir nieko
neklausciau.

Aciu uz demesi.