Tema: Re: rekomendaciju del tapetu klijuotoju
Autorius: Vytenis P.
Data: 2011-06-14 09:31:39
> nu meistrai ivertintu kiek tiksliau. cia tik mano nuomone 2-3 dienos. sienu
> paruost nereikia. tik nulupk ir klijuok (vienam kambary tapetai labai
> graziai lupasi ir nesudrekinus :) ) antram dar nebandziau nuplesti...

Blogiausia, kai šeimininkas žino geriau, kaip ir ką daryt, nei meistrai :) O ir dėl
"paruost nereikia. tik nulupk ir klijuok", ypač kai "vienam kambary tapetai
labai graziai lupasi ir nesudrekinus" meistrai tikrai nesutiks. Sakys - tai pats
ir pasidaryk ant savo atsakomybės ;) Rimtesni pasiūlys sienas gruntuot