Tema: Re: Dujine imontuojama orkaite
Autorius: jolas
Data: 2011-06-14 07:47:11
Birstonas vienu metu buvo tapes sakociu kepeju miesteliu. Tai va, visi
vietinia zinojo, kas kepa "ant duju, o kas "ant elektros". Dujiniu vietiniai
niekada neimdavo, tik elektrinius, nors siu kaina ir aukstesne. Dujinius
pasalaiciai issivesdavo.

Dujos dega, degimo produktai isigeria į produktus. Virykle - taip, dujine,
orkait - elektrine.