Tema: Re: Dujine imontuojama orkaite
Autorius: audrius
Data: 2011-06-14 00:08:53
su kaitinimu is virsaus - problema, as maciau tik viena orkaite savo gyvenime, kuri turejo ugni virsuje, cia pas tevus, kai buvau maziukas
su dozavimu - taip pat, o bet taciau, kai atkali sistema, tai praktiskai visus patiekalus galiu paruost ir su dujine
realus privalumas: pasklindantis kvapas geriau nei elektrinej...