Tema: Re: pigiausia vietine kanalizacija kaime
Autorius: KG
Data: 2011-06-13 11:26:57
Pas mane du šuliniai iš d100 po keturis žiedus. Antrasis padalintas per pusę
Naudingas tūris apie 2m3
Iš trečio bėga į lauką. Į septiką leidžiu tik iš tualeto.
Visa kita tiesiai į lauką. Mano atveju į paviršių. Tam labai palankus
reljefas pas mane.
Sklypas su  nuolydžiu ir ta vieta apaugusi medžiais, krūmais. Be to
vienkiemis.
Visokių ariel, tide, fairy  ir pan. nenaudojam.
Tik biologines skalbimo, prausimosi, valymo priemones.
Grunto paviršiuje šiltuoju metų laiku organinės nuotekos greitai skaidomos
ir įsisavinamos augalų.
Kvapas labai retai būna. Priklauso nuo vėjo. Bet kokiu atveju netrukdo.
Beje jau gal metai kaip bandau įpilti bakterijų. Bandau įvairių gamintojų.
Kol kas jokio pastebimo efekto. Tas pats kol ir nepildavau nieko.

kg