Tema: Re: pigiausia vietine kanalizacija kaime
Autorius: bzik
Data: 2011-06-13 09:14:19
Tavo atveju reikia daryt elementaru septika is 2 suliniu ir infiltracini lauka. Tik turi susiziuret gruntinio lygius, kad pavasari sulinio neuzpildytu polaidis

pas mane gruntas smelingas, todel keliu metu naudojimosi san.mazgu rezultato nesimato. Gal tik vasaros pabaigai intensyviau naudojant pradeda kauptis vanduo. 3 betoniniai ziedai + dangtis. Zeme neuzkasta. Kadangi atstumai dideli, nemanau, kad turi nors kokios itakos suliniui ar kudrai (iki abieju ~40m).
Kvapai sekmingai kyla kanalizacijos vamzdynu, nors dangtyje yra skyle. Puse sezono nesijaucia, o kai jau aktualu (prasimusa pro sifona ar vamdziu susjungimus) vis rankos neprieina sprest - manau reikia is stovo isvedinet kamineli i isore.