Tema: Re: apie inverterines svarkutes
Autorius: Vai
Data: 2011-06-13 07:14:21
pas mane kinietiskas invertorius, "kilmingu" pavadinimu EUROCRAFT zx7-200
modelis turguje pirktas uz 600, nu jau treti metai prie ukio dirba, ji veza
200A tai bandziau su 4mm elektrodu ejo tik daina. Laisvos eigos itampa 70V
deklaruojama, kai matavau buvo 78V. Daviau kazkada svarscikui pabandyti, tai
tas nustebo, kad dirba taip pat, kaip kilmingesnes, uzu 1000-1200. Kitas
dalykas, ne visi invertoriai dirba, kai elektrodas pakabintas ant minusinio
laido (kartais to reikia), eurocraftui dzin ,kaip nori taip jungi.
PS o kuo jau ypatingi tie AV66?  kiek zinau virinant pastovia itampa dzin
tas voltazas.