Tema: Re: apie inverterines svarkutes
Autorius: Satrapas
Data: 2011-06-11 10:32:47
Nezinau.Vakar sucirskinau 12 elektrodu 2.5mm per du kartus.Tai skaityk po 6
elektrodu dar nerukai :)

Nors ir buvau prigasdytas serpantino ir hedgehogus ta minejo kad nenaudot
ilgo prailgintojo.Bet vistiek pajungiau ant 50m 1mm²,ir dar 25m 1.5mm² viso
75m prailgintojas.
Nu 3 kart tpfu,bet nesupyskejo aparatuks :)