Tema: Re: Kur pirkti statybos darbu zurnala ?
Autorius: Arj
Data: 2011-06-08 17:35:24
saip reikia zinoti atsakomybes ribas - jei state uab'as - nu tai max kuo jis rizikuoja - savo turtu (ta prasme uab'o),
kurio jis visiskai realiai gali netureti jokio. Jei uabas bankrutaves, panaikintas, etc - kaltu nebera :)
Jei state kokia ind. imone - tada jo, galima bandyti paskutines kelnes numauti ir gali netgi pavykti.