Tema: Re: Kur pirkti statybos darbu zurnala ?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-08 16:15:41
zinai kiek galima issireikalauti is bankrutavusios imones ar is "kazkur uzsienyje" sedincio tau darbus pagal patenta atlikusi ir dabar oficialiai LT darbo birzoje registruoto piliecio? :) Imho popierizmas tas zurnalas ir tiek (cia individualaus namo statymo atveju), nes puse darbu atliko patentininkai, dali darbu darei pats, kazkokias smulkmenas firmeles ir pan. Pramones objektuose, daugiabuciuose, visuomenines paskirties objektuose zurnalas gal ir butinas. Ten ir rizikos, atsakomybes ir pinigai kiti. Va Mazeikiu pienineje (berods) sprogo kazkoks katilas ar tai kondensato puodas... nepavydziu kas ji ten state ar eksplotavo ir kokio popierio nesupilde.

T:)