Tema: Re: gyvatuko pajungimas , nuo kur
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-03 21:44:46
nu nzn, tevai gyvena chrusciovkeje, tenais gyvatukas buvo pajungtas i
sildymo sistema ir sildydavo tik ziema.

tai remontus vonioje reikedavo kas antrus metus daryti, nes viskas supudavo,
supelydavo, rankluosciai pratukdavo bet ir padarius dziaugdavomes maks 0,5m.
tai po n metu tevas neapsikente ir pastate 60W elonikos gyvatuka, jau po
pusdienio pasijuto efektas, nebeliko pridvisusio dregmes kvapo, o remontas
laikos iki siol :) todel ir sakau is savo patirties, gyvatukas reikalingas.

nezinau koki tu nusipirkai, bet pas mane kur stovi tai pas ji buvo trys
sriegines jungtis, t.y. viename gale viena koja buvo uzglusinta. tai virsuje
dejau zagluske su nuorinimu, apacioje i viena koja zagluske i kita koja
tena. tai jeigu ir pas tave kazkas panasaus tena beabejo gali pastatyti tik
reikia parinkti tinkama galinguma ir pastatyti sklende, kad kai sildysiesi
elektra termofikato samatiokas nevarinetu po visa trioba.