Tema: Re: gyvatuko pajungimas , nuo kur
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-06-03 09:51:44
o kokius motyvus jis nurode, del ko reiketu jungti prie mazojo rato?

pas mane bute stovi kopeteles su termostatiniu tenu, tai esu nusatates
kazkur 40-45 laipsniu temp, na kopeteles ranka padejus siltos, bet nedegina
ir nematau priezasties kodel reiketu tenais paduoti 90... keturi dideli
ranksluosciai per nakti pilnai isdziuna.

kitas dalykas pas per katilas bus? jeigu tai malkinis katilas tai apskritai
siulyciau detis tik elektrini gyvatuka. nes gyvatukas turi buti visada
siltas del 2 priezasciu: 1. kitaip ranksluosciai nedzius, 2. vonios
kambaryje turi buti nuolatinis silumos saltinis, kad nesilaikytu dregme. be
to vonios kambaryje reikia palaikyti ~+2 laipsniais aukstesne temp negu
visame name, vel gi del tos pacios priezasties. zinoma tuoj mane
sukritikuos, kad pas mane taip nera ir man taip gerai, todel as
nepretenduoju i sventa tiesa, o dalinuosi asmenine patirtimi.