Tema: Re: traktorioko ale T25
Autorius: Markovich
Data: 2011-05-31 16:52:06
tavo teisybe, bet po 30 metu darbo traktorius JAU vis tiek yra nuvarges, ir
neturetu kainuot puse naujo kainos, nors is tikro kiek klientas moka, tiek
ir kainuoja. Karoce mane net nervina ziuret I skelbimus kur kainos
bilekokios surasytos, nuvaziuoji paziuret - o ten perdazytas lavonas, arba
lavonas neperdazytas uz dar didesne kaina - ir rekia kad cia jam nieko
nedaryta, nx
Norejau pasakyt kad kainos uzlauztos iki nesveikumo del perekupu dalyvavimo
sitam reikale, taip kaip buvo su nekilnojamo turto kainom

"Uredija"  wrote in message news:is2o95$h1t$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia traktorius. Jis juk ne labai sensta. Mano T-16 jau 30 metuku turi.
Bet visas funkcijas atlieka, kodel as ji tureciau parduot pusvelciui jei jis
vaziuoja gerai, traukia visus padargus, praeina technikine ... Traktoriaus
kaina susiveda i technini tvarkinguma, o ne i metus.