Tema: Re: Zolipajoves savikaina - pamastymas nuvilktas YVL'o
Autorius: bet_kas
Data: 2011-05-31 12:49:18
5 Litrai 20 aru... gal nejuokinkit, arba tai
jau traktoriukas, o ne vejapjovė.
Vejapjovė tokiam plotui sunaudoja maždaug
1 savo 1,5 Litro talpos baką.

"Ignas"  parašė naujienų news:is0h6n$lqf$1@trimpas.omnitel.net...

degalai mizeris, sakai. Tomas M. va minejo, kad jam panasiam plotui reikia
~5l benzo, kas yra ~22 lt, o tai jau gana zenkli viso uzsakymo vertes dalis.