Tema: Re: nuble
Autorius: Quicker
Data: 2011-05-30 14:57:42
Aš pasakysiu grynai tik iš savo asmeninės pozicijos, gal kitam visiškai
kitaip atrodytų. Makita ten viskas gerai ir t.t., bet jei norėčiau
skirti tik iki 1000Lt, tai vistiek geriau jau tada imčiau kinišką, bet
savaeigę. Nu ir nafig stumdyt tą žoliapjovę. Aišku 5 arai, tai nedaug,
nu prasistumsi, jei jau toks reikalas, bet asmeniškai mane ir taip
už3.14sa tą žolę pjaut, tai dar stumdyt valandą - išvis prasikeikčiau :D
O toliau, tai pasirinkimas pagal tai kiek ratų nori apvažiuot (t.y. kuo
platesnė ir galingesnė, tuo greičiau ir gražiau nupjausi).
50 cm plotis yra gerai, mažiau - patenkinamai, daugiau - nerealiai
super. Galia minimum 2kW normaliam pjovimui, savaeigei geriau daugiau.

PS. Jei ta Makita savaeigė, tai jamčiau užmerktom akim... Na dar į žolės
surinkimo krepšį atkreipčiau dėmesį; kuo daugiau medžiagos, tuo blogiau
(užsikiša poros), kuo daugiau plastmasės - tuo geriau (didesnės skylės -
geriau žolė skrenda krepšin, nes geriau oras praeina).