Tema: Re: Šuliniys
Autorius: neklausiu
Data: 2011-05-24 23:59:22
O kam tas giluminis siurblys? Pas mane net maziau vandens, paprastas
hidroforas. Sulinio gylis - apie 6 m. Tiesa dugnas - zvyras apie 3-5 mm
"frakcija".
Svarbu, kad vasara neisdziutu sulinys.

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Turiu negilų šulinį, kuris praktiškai neišsiamiamas, na nebent su trifaziu
siurbliu ir gaisrininkų šlanga, bet vanduo aukščiau nepakyla kaip 80cm.
Taigi noriu į jį įleisti giluminį siurblį http://www.siurbliai.lt/90-kiti  ,
tačiau manau kad jis siurbs ir smėlį.
Noriu pripilti 30cm skaldos, bet tada bus nepanires siurblys. Galvoju
kažkaip išgrežti šulinyje metro gylio kylę ir įkalti plastikinį vamzdį į
kurį būtų nardinamas siurblys. Tačiau išgręžti nelabai bus įnanoma, nes
laabai greitai renkasi vanduo. Ką patartumėte daryti? Kaip man į dugną
įkalti tą nelemtą vamzdį ir ištraukti iš jo žemes. O gal bus kitokių
pasiūlymų kaip išspresi šią opią problemą???
Prikabinu paveiksliuką koks yra šulinys ir maždaug ko noriu.
Dėkui už bet kokias mintis.