Tema: Re: �uliniys
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i
Data: 2011-05-24 17:31:49
> pritekejimas didelis - 1-2 litrai /sek . ir neaukstai vanduo pakiles -

Na pas mane tikrai greičiau priteka, net matosi srovė :-))

> Taigi - buvo paimtas vamzdis, gal 15 cm diametro, per ji dubasinama kad tas

Manau kad reikėtu dvigubai didesvio diametro, net kiek suprantu tai pats siurblys bus apie 12cm.

> stipriai zemyn patrauki.  kai vamzdis kiek palenda i smeli, kisamas i ta
> vamzdi "greztukas" , padarytas is vamzdzio mazesnio diametro , kurio gale
> privirinti sparneliai kad jis isigreztu ir pasukus ji kiek galima daugiau
> istrauki smelio.

Taigi juk vanduo iš karto ir išplauna tą smėlį, kurį turėtum ištraukti, ar aš klystu?

na gal galima su kokiu dar siurbliu smelio patraukt, kuris
> smelio nebijo .

Na turiu trifazį tokį, bet be šansu, nes nelys į skylę, o ir ...... juk vis tik trifazis :-(((((

>ir vel is pradziu . neatsimenu kiek - koki pusdieni tikrai
> dubasinomes.

Pavydžiu tavo kantrybės :-))

> paskui isigilinom apie koki 1m . tada i vazdzio vidu ikisom vandentiekio
> (melyna) plastikini vamzdi - 100-110mm diametro, kuriame padarytos skyles,
> ir apsuktas jis tinkleliu - kad smelis nepraeitu. tada istraukem "ikalta"
> vamzdi.

O ar tai būtina? Juk smėlio tikimybė vitik didelė. Manau kad pilnai užtektu ir iš viršaus priekančio vandens, nes juk vamzdis visada bus apsemtas.