Tema: Re: Vidinis pamatas is silikatiniu blokeliu
Autorius: Donatas
Data: 2011-05-24 17:35:24
Vidai , nugi viska suprantu :)  tik rasiau , kad mano atveju tai vidine
pertvarine siena (vietoje gipsines), nieko nelaikanti ir neturinti rysio su
lauku ir dregme, nebent kiek i namo viduri gali pakilti is grunto , bet ir
tai molis -60cm, blokeliai gal prasides -40 , vadinasi ~20-25 cm gryno
smelio, kuriame ir gyventu tie blokeliai.
Ant betonuotu grindu tiesiai nenoriu muryti , tai sakiau kiek igilinsiu ir
pakelsiu ant blokeliu , bet gal reiks daryti kaip Gintaras siulo , paarmuoti
tik toje vietoje , o kaip daryti su siltinimu ? Polistirolas tures
 "pamata - pastorinima" apsideti aplik ?
--
Donatas