Tema: Re: Vidinis pamatas is silikatiniu blokeliu
Autorius: Gintaras
Data: 2011-05-23 19:51:35
o tai grindys nebus betonuojamos? - jei bus tai ties vidine siena darai
pagilinima koki 20-30cm, dedi armatura (nuo "griovio" dugno kilstelejus
kelis cm) nu ir betonuoji grindis (kurios irgi dar armuojasi) - gaunasi
vientisas betono sluoksnis su pagilinimu ties vidine siena. Pas mane Matuizu
silikatiniu 12cm blokeliu siena kaip ir laiko.