Tema: Re: Kabelis zemeje CYKY
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-23 07:56:57
> Tai tu ple, is karto negali parasyt kur klojamas ?
> Montuojant grindyse (po grindimis) vamzdis privalomas pagal taisykles. Kam
> taip sugalvota svarstyti neverta. Istatymai nera svarstomi, jie vykdomi.

Kaip suprantu is atsakymo tai tuomet zemeje, po grindimis, klojant
vamzdyje, nera reikalo naudoti 1,5 karto brangesnio juodo kabelio. Gal i
vamzdi pakaktu kisti balta kabeli ydyp su dviguba izoliacija ar balta
??? apvalu su triguba izoliacija?

Buvau numates namo viduje kabeli kloti cokoliu is vidaus puses, kad
nereiketu vamzdzio. Ar tikslinga ji uzdengti skardos juostele, kad
nesiliestu su polistirolu.