Tema: Re: Kabelis zemeje CYKY
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-05-22 22:10:27
> Elektrikas teisus, as asmeniskai bet koki kabeli kisciau papildomai i
> vamzdi, nes maza kas o ir samatoje tai nesmarkiai pajausi, kiemo
> apshvieimta vedziojau pats o ir papildomai visokios velniavos vedziau tai
> viska grudau i vamzdi be klausimu, nes neturiu noro kazkada po daug metu
> (nors pasimirshta ir po puses metu) :) padaryt kokios nesamones kastuvu ar
> dar kuo, aishku nuo ekskavatoriaus tai neishgelbes bet nuo oro, grunto bei
> lengvu avantiuristiniu bajeriu sodo irankiais apsaugos :)

Del lauko apsvietimo palaikau jusu nuomone. Mane siek tiek suglumino, kad
elektrikas po grindimis, zemeje, pataria taipogi kisti i vamzdi. Sutrukines
izoliacija? Yra tikimybe, kad teks keisti kabeli? Is kitos puses esu nekarta
girdejes kaip grauzikai pazeidziai instaliacija butent ta, kuri yra
vamzdyje, nes lengva ten pakliuti.