Tema: Re: Dujinis katilas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-23 07:14:39
nu tai SS aplamai turi tik Max ar ba 0...
Nu ten kai kurie super duper inverteriniai - ne...
Dujiniai gi gali reguliuotis savo galinguma pakankamai placiose ribose kas
su laaabai inertiskom sistemom visai padeda... :) ypac grindys plius lauko
daviklis, kadangi kai pas tave kambary jau silta ir tik tada issijungia
(susimazina) sildymasm tai jau buna gerokai pervelu...