Tema: Re: Dujinis katilas
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-05-20 12:39:23
nzn kaip ten tie dujiniai reguliuojasi, bet pas broli geoterminis
reguliuojasi tik nuo kambario daviklio. atsalo isijunge uzkacegarino ir
issijunge, jeigu griztamasis uzkaista, bet kabarys dar nebuna pasiles, tai
silumos siurblys atsijungia, cirkuliacinis toliau termofikata varineja kol
atvesta tada vel siurlbys isijungia, jeigu reikia. man rodos dujiniai veikia
pagal ta pati principa, tik gal maks galingumu katila kurenti nera
ekonomiska, nzn.