Tema: Re: nebrangus trimeris
Autorius: markatas
Data: 2011-05-22 23:44:40
O zinok tada pagalvociau apie nedidele benzinine zoliapjove su deze, sklypa
su trimeriu per diena apeidavau, su savaeige per 2 valandas ir greboti
nereikia, viska surenka i deze ir sumetu i kompostine deze. Vakar zole
pjoviau siemet pirma karta, zole nesukulturinta, bet zoliapjove net
nesispjaude, tik pora kartu ant skruzdelynu priduso.

markatas