Tema: Re: nebrangus trimeris
Autorius: krislas
Data: 2011-05-21 22:43:25
Rinkausi prieš porą savaičių sau, galvojau apie stiga 34d, kažkokius
solo variantus, apibendrinant - už 1 kLt niekaip neišeina net
ekonominiai  brandai, jei nori virš 1kW galios. Aš norėjau.
Pavarčius skelbiu.lt, galima pastebėti, kad apie 350-400 Lt kainuojantys
kiniečiai skiriasi tik spalva. Bent jau varikliai daugelio kaip dvyniai.
Kažkuriam skelbime galima įžiūrėti modelį, paguglinus aiškėja, kad tuos
variklius kepa po pusę mln per metus tik viena gamykla (klausimas, kiek
jų ten iš viso), kad jų reali galia mažiausiai 1.5 mažesnė, nei skelbime
nurodyta (pagal variklio gamintojo
duomenis). Kai tokie tiražai - gal ir dalių galima rasti. Visa kita -
daugmaž kaip pas normalius - elektroninis uždegimas, membraninis karbas.
Sunku kažką pasakyti apie reduktorius.
Bet kuriuo atveju, savo kainą jie, spėju, atidirba ne blogiau už bet
kokį brandinį, tik nereikia pjauti akmenų, pilti transmisinį tepalą ir
dirbti "gazas-dugnas" visą dieną.
Sau pirkausi už 680 Techna 430N iš firmelės. Kinietis, bet toks kaip ir
pagerintas, kuras 1:40, garantija 2 m., sveria apie 9kg... Atrodo, tie
patys kiniečiai surinkinėja trimerius su Subaru varikliukais.
Pagalvojau, gal visiško š... nedaro.
Kaip ten bus, matysis, kol kas tik toks nusivylimas - pagal variklio
modelį išsiguglino, kad vietoj pardavėjo deklaruotų 1.6 kW gamintojas
duoda 1.3 kW... Visa kita kaip ir norma, dar niuansas - su peiliu prie
tam tikrų apsukų linkęs atsirasti rezonansas (apsauga dreba).