Tema: Re: patirtis
Autorius: Virgis
Data: 2011-05-06 11:56:09
Dariaus pries 2 metus
nuo gatves pyliau pamata o visu kitu perimetru ibetonavau stulpus o tarp ju
sudejau bortelius kadangi viso tvoros ~65m. tai darbelio buvo sociai. Eiga
darbu:
visu perimetru iskaciau griovi koki 15-20 cm plocio ir koki 30 cm gylio na
per kastuva,
ten kur pyliau pamata tai iskasiau apie 1.2 m visur privariau smelio ir
suploviau, per visa perimetra isgreziojiau skyles, na pasisamdziau 3
zmogeliukus atisveziau nepamenu kiek m3 betono ir pirmyn per gera pusdieni
pamatas ir stulpais buvo subetonuoti.
Kai viskas sutvirtejau suvirinimo darbai prie stulpu virinamaos ausys tvorai
laikyti as virinau juostuos gabaliukus po 10 cm pries tai juose isgreziojes
po 2 skyles,
po to metalines dalies apdirbimas gruntas+dazas
po to buvo dedami borteliai tam reikalau samdziau zmogiuka kuris per 3
dienas sudejo ant atsiju bortelius.
na ir smagiausia dalis: skersiniai tarp stulpu pas mane mediniai juos
susukau gana sparciai tik va dazymas tai nu i nx procesas labai ilgas.
O prie skersiniu po to sukau "stakietus" lentos 10x180x3 cm.
Ir tvora stovi.
Po 2 ziemu pastebeta keleta borteliu pasiklaipe bet juos pataisius viskas
ok.
Seip jei daryciau 2 karta tai mediena gal imciau gatava nors dazyta kad butu
pramoniu budu nes jos apdirbimas tai net neturiu zodziu apsakyt kiek laiko
uzima.
P.S. daziau su lenkiska belinka produkcija jai dedu + kainos ir kokybes
atzvilgiu.