Tema: Re: patirtis
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-05-06 10:16:04
O pvz.... jemi buitinį žemės gražtą, pavarai pusmetriuko gylio duobes, tada
jemi kubą/pusę betono, atveža, kibiriukais į duobes, smeigi stulpus
(metalinius), tempi pvz... vielos tinklą žalią kokį, pasodini gyvatvorę ir
gali tada kaimynus kasmet nauja gyvatvorėje iškarpyta necenzūrine
poza/vaizdiniu piktint? :) Ar čia tvora ala "mano tvirtovę turi juosti
mūras"? :)